top of page
  • Obrázek autoraAdriana

Pôvodná verzia Hirarchie tmy



Dokončiť Hierarchiu tmy, prvý diel série, mi trvalo naozaj dlho - 4 roky. Bolo to hlavne pre to, že som ju celú prepísala...


Mala som viac ako štyristo strán, keď mi to došlo - dá sa to aj lepšie. Ibaže to, čo sa mi nepozdávalo najviac, si vyžadovalo prepísať všetko nanovo. Postavy som chcela spraviť akčnejšie a verte či nie, v pôvodnej verzii som bola zaťažená na worldbuilding a detaily ešte viac. Ak sa vám zdá, že už takto sa do príbehu dostala nálož informácií o démnologickom svete, vedzte, že prvotnej verzii ich bolo dvakrát viac. Postavy mi slúžili hlavne na opisovanie zaujímavostí zo sveta démonológov a ich osobné ciele išli do úzadia. Inak povedané, robili len málo. Kukali okolo seba a čudovali sa tajomstvám, na ktoré natrafili.


Čo nakoniec dopadlo inak? Ak ste sem prišli z instagramu, viete, že:


- Radana išla démonológiu študovať na vysokú školu. V novej verzii som sa uchýlila len k strohému démonologickému výcviku, ale pred tým to bola celkom iná sranda. Radanu na prijímacie skúšky pripravovali Nataša a Elias. Učili ju zapisovať runy a privolávať neškodnejších démonov ešte v Prahe. Po letnej príprave bola zrelá na prijímacie skúšky. Až na niach sa Radana prvý raz stretla s Liamom. Zoznámila sa aj so svojimi novými spolužiakmi - Mátém, Henrym, Annikou a Conorom (ktorého už nespoznáte, lebo sa neubránil škrtaniu :).


- Giuliano sa volal Luciano a bol to hlavný záporák príbehu, bývalý nelegálny démonológ, ktorému v Innsbrucku udelili amnestiu a dovolili mu učiť nových študentov, obzvlášť Radanu, pretože bol splynutý s iným démonom rovnako ako ona. Démonologické hodiny s ním boli poriadne vzrúšo. Učil praktickú démonológiu a v podzemí Ústredia trénoval svojich študentov v privolávaní démonov. Snažil sa prísť na to, s akým démonom je Radana splynutá, a keď to zistil uniesol ju a okradol ju o všetku energiu - to bolo vzrúšo! :D


- Laredo mal v Innsbrucku bývalých spolužiakov, s ktorými študoval on. Jeden z nich prechovával k Laredovi fakt hlboké city a bol mimoriadne naštvaný, že Laredo ušiel k nelegálnym. Keď sa Laredo vrátil do Innsbrucku, znova sa stretli. Laredo ho bral dosť vážne, neposmieval sa mu - boli priatelia. Laredo v novej verzii príbehu Mátému spomína, že naňho môžu letieť aj muži - gejovia určite! Má to potvrdené. Otázne ostáva, či by sa z nich vedel nakŕmiť - to som v príbehu nikdy nepreskúmavala a Lareda by to aj tak nezaujímalo :)


- Liam žil vo Vikinej vile so svojimi dvoma vnúčatami, Leom a Luan, už od začiatku príbehu a vychovával ich sám. Keďže Radana bývala v internáte, do vily chodievala iba na návštevy a s deťmi sa často hrávala. Bolo to dosť milé a odhaľovalo to viac z Liamovho osobného života.


- Vo svete démonológov existovali aj exorcisti, bola to skupina ľudí, ktorá neznášala démonov a bojovala proti nim už len z princípu. Túto frakciu som nakoniec vymazala a sústredila som sa iba na nelegálnych démonológov.


- Annika a Radana boli kamarátky - skamarátili sa v internáte a pomáhali si :D Prekonali dosť nepeknú scénu, ktorá utužila ich vzťah. Do izby sa im vlámala posadnutá študentka, ktorá chcela Radanu zabiť. Zastavili ju a Radana s Annikou sa spoločnými silami zbavili jej tela - nakoniec si zavolali na pomoc Lareda, ktorý mŕtvolu hodil do rieky. Nepýtajte sa. Vymazala som to :D


Možno niekedy zverejním aj túto verziu, je tam veľa zaujímavostí, ktoré by sa vám možno páčili a na doplnenie k príbehu by mohli byť skvelé - nateraz vám však budú musieť postačiť bonusové poviedky, ktoré plánujem pridávať na tento web :) Prvú nájdete v menu v záložke POVIEDKY ONLINE. Druhú mám už takmer hotovú :)



bottom of page