top of page
  • Obrázek autoraAdriana

Hierarchia tmy má za sebou prvé tri mesiace!

Stihli ste prečítať?


Zadovážiť si, to je jedna vec, ale prečítať druhá. Musím sa priznať, že odkedy vyšla, ja osobne som ju nečítala 😃 Sem-tam si ju doma otvorím na náhodnom mieste a tvárim sa, že to tam nepoznám spamäti a že to čítam prvý raz 🤓 Predstavujem si, že to čítam ako stará babička, pupkatý ujček, mladá babenka či tínejdž týpek. Raz sa mi knižka akože veľmi páči a inokedy som totálne zhumusená z toho, čo sa tam dočítam! No pfuj!


Aj skutočné reakcie dostávam veľmi podobné pestré a je to riadna sranda. Už teraz sa teším, čo poviete na pokračovanie, z ktorého som si požičala modré pozadie 😁





Dúfam, že Hierarchia svetla sa vám bude páčiť rovnako ako prvá časť. Alebo ešte oveľa viac! 😎 Nebude to vatový prechodný diel medzi prvou a poslednou časťou, ha, to určite nie! Hierarchia svetla je maximálne vypeckovaná, vypostavovaná, vyklincovaná, vytuningovaná a vygradovaná. Už ju treba len nalakovať a letí k vám 😁

bottom of page